Summer sketch 3 - Time to celebrate with cake

Om te maken vond ik de derde schets uit de serie Summer sketches het leukste. Je kunt deze schets op zoveel manieren bekijken! Het frame is natuurlijk leuk voor een layout, maar ook op een kaart kun je hier prima mee uit de voeten.


Ik besloot een ballon uit het frame te stansen, voor een feestelijk detail. De roze achtergrond is lekker vrolijk en daarop stempelde ik nog wat bubbels voor een grappig effect. Het frame heb ik vervolgens verhoogd opgeplakt, maar dat had natuurlijk ook een mooi schudgedeelte kunnen worden. Daar heb ik dan vaak het geduld niet voor, haha.


De teksten van de Sugar Pea design stempels vind ik ook zo leuk. Je kunt ze op verschillende manieren op je kaart plaatsen en zo een speels effect creëren. En hebben jullie dat schattige cupcakeje gezien? Hij is van Action, stanst perfect en met een beetje bling op de bovenkant past ie hier helemaal bij.

Kijken jullie ook nog even naar de uitwerking van Cornelie?

Fijne zondag! Volgende week alweer de laatste Summer sketch!

Reacties

  1. Leuke kaart. Zeker met die cupcake. Past precies!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vrolijk en fleurig, een hele goede uitwerking van de schets, TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke sketch en onwijs leuke kaart ook! Lekker vrolijk en leuke cupcake. De letters 'celebrate' vind ik ook erg mooi! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke kaart! De uitgestanste ballon is idd erg leuk. Dat cupcakeje heb ik volgens mij al 3 keer in mijn handen gehad en nooit gekocht... Misschien morgen toch maar eens gaan halen? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kaart, ook een super sketch.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze schets sprak mij ook het meeste aan. Heel bruikbaar. Hoe feestelijk is jouw uitwerking, nu ik je kaart zag dacht ik, O, ja! ;-) Helemaal leuk weer! Volgende week alweer de laatste!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zowel desktop als jouw uitwerking zijn leuk!!! Ik ben al aan de slag geweest met de eerste sketch. Wellichtkomt deze ook nog eens aan de beurt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze sketch is erg leuk en ga ik zeker nog eens gebruiken. Pracht kaart heb jij er van gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Voel je niet verplicht, maar weet dat ik het super leuk vind om jullie meningen en reactie te lezen.
Thanks for visiting my blog. I like to read your comments, opinions and other notes, so please leave a message if you like!

Populaire posts